Najdete nás i na facebooku
Pon - Čtv: 9:00 - 15:00
Pátek: zavřeno

Katastrofu po vyteklé ledničce nám pomohlo vyřešit“Strojové mytí podlah Břeclav“ 20 Říj

Po dlouhé době, ani vlastně nevím, kolik to je let, jsme se s přítelem rozhodli, že pojedeme na dovolenou k moři. Žádná poznávačka, jen se prostě někde „vyvalit“ a týden, týden a půl tam ležet a jíst a pak se nějak „dovalit“ zpátky do Česka. Poslední dobou, jsme totiž nejezdili skoro nikam, nebo aspoň ne na nějaké vyloženě odpočinkové dovolené. Byli jsme v zimě u známých na chalupě, ze které to je 18 kilometrů na sjezdovku, a v létě jsme zas byli na cyklo výletě.

Což …

Což jsou sice supr dovolený, odpočne si hlava z práce, ale ne tělo. Upřímně, já bych jezdila na tyto odpočinkový dovolený třeba každé léto, ale jednak není tolik peněz nazbyt a jednak přítele to moc nebaví. Je to ten akční typ, co nevydrží jen tak ležet, pořád potřebuje něco dělat. I z toho důvodu jsme koupili jen kratší dovolenou, myslím tím těch nejmíň nocí, co šlo. Protože cestovky dnes nabízí šest nocí, pak klasicky sedm a osm, ale také devět až čtrnáct.

dokonale čistá podlahachemie na podlahuuklízení hrou

Po dlouhým…

Po dlouhým vybírání, které bylo na poslední chvíli (jako všechno u nás doma), jsme vybrali Řecko, konkrétně ostrůvek Kos. Odměnou za naše odkládání výběru, byly last minutové ceny, takže nás to nakonec vyšlo dost levně. Přítel brblal trochu míň než obvykle, protože u bazénu byl bar, tak tam zakotvil a já jsem si většinu dne četla a opalovala se na pláži. Přítel se na tom baru nakonec seznámil s jiným brblajícím mužem, takže se dali do řeči a pak se společně i zabavili.

dřevěná podlahamopování dřevěné podlahyvysávání podlahy

Šli…

Šli si zahrát stolní tenis do haly hotelu nebo hráli volejbal na pláži. Takže pak přítel přestal úplně brblat a dovolenou si užil po svým, tak jsem měla radost. Nakonec nám přišlo, že bychom tam v klidu ještě aspoň půl týdne zvládli být a bylo nám líto, že už jedeme domů. Za to doma nás čekala pecka. Praštila nás přímo ve dveřích, sotva jsme odemknuli. Příšerný smrad, jak kdyby pošlo nějaké zvíře. Za chvíli jsme zjistili, odkud se to line.

V kuchyni…

V kuchyni na zemi potopa a smrad takový, že se nám udělalo zle. Odešla nám totiž lednička a v těch vedrech, co v Česku byly, se všechen proces rozkladu ještě uspíšil. No místo, abychom si v klidu vybalili a vysprchovali se a nachystali si věci do práce, tak jsme řešili tuto katastrofu. Veškerý obsah lednice jsme naházeli do velkého pytle a rovnou odnesli do popelnice. Pak jsme vše vytřeli, posprejovali dezinfekcí a šli o půlnoci spát. Ráno jsme však zjistili, že smrad v bytě budeme mít do té doby, dokud se ledničky nezbavíme úplně. Tak to manžel odvezl do eko dvoru a odpoledne po práci jsme rovnou jeli do elektra koupit lednici novou.

generální čištění podlahydlaždice, PVC, marmoleumruční čištění podlahy

Naštěstí …

Naštěstí jsme na ni měli peníze kvůli tomu, jak jsme sehnali výhodněji dovolenou, takž jsme mohli použít peníze původně určené na tu dovolenou. Podlahu jsem vydrhla 3x ale rozmražené hnijící maso udělalo s linem v kuchyni své. Nešlo se zbavit ani skvrny ani zápachu. Až nám soused poradil, ať zavoláme úklidovou firmu Břeclav čištění podlah. a ti nás pak opravdu zachránili. Podlahu vyčistili kotoučovým strojem a značková kosmetika konečně provoněla byt.